onsdag 27. mai 2009

Min MEGET strukturerte examens forberedings dag. *host*


Jaaaa-aah... Jeg har har et problem! Jeg er helt sinnsykt lei av å lese i Japansk bøkene mine som jeg nå har holdt på med i 2 år! TO ÅR!? Ja, så... det er kanskje litt merkelig, for dere som kjenner meg skikkelig godt, når jeg sier at; jeg har lest i boka mi i en time i dag. og jeg har eksamen i morgen!? Jeg burde fått angst, jeg burde lest som faen. Men likevel, jeg orker bare ikke.. O-R-K-E-R IKKÆ!
Jeg føler jeg har lest så mye nå at ja, jeg har egentlig ganske kontroll. Det er selvfølgelig noen ting jeg ikke kan, men tror jeg greier å lære meg det på to timer, omtrentlig. OG uansett så sendte jeg lærerinna mi verdens lengste mail i går, som hun sikkert ble kjempe glad for! :P Ser for meg det!

Uanz, jeg og Ole starta dagen med å stå opp klokken halv 10. Da gikk jeg selvfølgelig RETT på DeviantArt sida mi for å se om det hadde skjedd noe nytt. Jeg er skikkelig avhengig av DA. Blir helt gal om jeg ikke får sjekka den sida.
Så brukte jeg frokost stunden til å se Harry Potter The chamber of secrets og pugget japanske ord. Ja, jeg er flink på sånne ting, mulitasking. Er jo kjent for det! Finnes ingenting jeg gjør bedre enn multitasking!

Solen strålte inn vinduet og hver gang jeg tittet ut fikk jeg super duper dårli samvttighet. Så det endte med at vi bestemte oss for å dra til byen å... SHOPPE!?!? Hva faen? skulle ikke jeg spare penger til jeg skal til London og Japan? Joooo, men.... Gina Tricot, det forklarer jo bare alt! gjør det ikke?? Jeg kommer inn dit og ser hundretusen kjoler jeg har lyst på. Og det blir ALLTID kjoler! WHYYYY? Jeg trenger jo egentlig mye annet. Mitt egentlig ærend der var å finne en thights som har sporløst forsvunnet fra hjemmet:/ Jeg elsker den jo, MÅ HA DEN. Men jeg finner den ikke, noe sted. Så da skal jeg ende vende hele leiligheta for å finne den. begynner nesten å tro at jeg har kasta den jeg...:(














Så greide jeg å drite meg fullstendig ut på Gina Tricot, i følge Ole da:P Personlig gir jeg meg faen:P Det som skjedde var at Noor og Benedicte fra Paradise Hotel handla på Gina, og siden jeg faktisk så den serien. Jaaaa, tro det eller ei. Så gikk jeg bort til dem og spurte om jeg fikk ta et bilde av dem. Jaaa, sa Noor:P så da ble det som det ble. SNAP! Okeij, bai bai:P Så handla jeg videre, mens Ole sto rød som en tomat på andre sida av Gina og ikke visste hvor han skulle gjøre av seg. men jeg tenkte: what the hell? Jeg gjør det jeg har lyst til å gjøre!:P

Vel, så fant jeg meg altså 3 kjoler og et livbelte:P Og jeg angrer ikke:D Jeg er lykkelig! DE er så fine de kjolene, syns jeg:D Så jeg gikk utderfra glad, men med et stikk dårlig samvittighet med tanke på pengeboka mi... Jeg skal ikke gå mer på Gina før jeg flytter! nekt nekt nekt!

På vei til Oslo City møtte jeg en gammel barndomsveninne jeg ikke har møtt på kjempe mange år, Silje Solberg. Det var random (bestemor og mamma: det betyr altså at... det var tilfeldig). Så, hun hadde annerledes stemme enn det jeg huska men ellers veldig lik seg selv!
På City spiste vi en kylling baguett. Den var kjempe gooood! Namme namme! Det er hyggelig å shoppe med Ole, han er så flink å hjelpe meg med hva jeg skal ha og ikke ha :D ^^
Så kjøpte jeg te, hipp hurra! En te som heter Fireside og en annen som heter Gresshoppe. Og det minner meg på at jeg starta vannkokern da jeg satte meg ned her, og at jeg har glemt å hente oss te:/

Resten av dagen i dag består av å pugge de kanjiene jeg ikke kan, gå gjennom noen gamle prøver, rydde leiligheta, lage middag og bake brød. Så antar jeg at jeg kommer til å få behov for å tegne! Så skal jobbe litt med en tegning i kveld.
Etter eksamen i morgen er det avsluttningsfest, og nå har jeg jo ny kjole å ha på, så det blir bra! På fredag skal jeg jobbe med lazy town i Bergen! Jeg gleder meg kjempe masse! Har aldri vært i Bergen før. Jeg får kanskje ikke sett så mye av Bergen men det blir morro uansett. Vi starter å kjøre fredag morgen klokken 10, så da er vi fremme klokken 18 ca. Så prata sjefen min om at jeg og hun andre jenta som er med, og han kunne gå ut å ta oss en øl! Så det blir nok kjempe koselig! Og ikke minst blir det penger av det, siden jeg får betalt for å sitte 8 timer i bil fredag, 8 timer jobb på lørdag, og 8 timer i bil hjem igjen på lørdag:P

btw, om det er noen som leser denne bloggen... Hvilken kjole skal man ha på avsluttninga da syns du?

8 kommentarer:

  1. Jeg likte den oransje kjolen best :D

    SvarSlett
  2. Æ like den goransje/melonrøe m de artie rysjetingan på rompa!

    Men du får neppe være i fre i den....;)

    SvarSlett
  3. Æ å Simen like den blå best.

    SvarSlett
  4. Synes den blå var finest jeg.. Blå er vel kanskje den fargen som er enklest å kle seg i av de tre, men så er jeg en enkel herremann og stilen ville og smakt meg best (nakkereima var en velkommen detalj da).

    Den lilla minte litt om en toga (eller gresk/romersk inspirert) med den skrå brystseksjonen, men lilla er en farge som krever forsiktig bruk.

    Den oransje så lettest, luftigest og mest leken (ikke tenk videre her) ut, men hvor formell skal egentlig avslutningsfesten være? Hvis festen kan regne som å bli full av futt og energi ville den oransje passe aller best, både med farge og utforming.

    Bare min lille mening. Kos deg uansett, og viktigst av alt: Lykke til!

    SvarSlett
  5. Tuuuusen takk alle sammen:D:D

    Bent Are: jaaa, du har rett i det! Shitt for et vanskkelig valg ass! Dette blir ikke enkelt. jeg vet faktisk ikke helt hva for en slags avsluttnings fest det blir. Tror det blir med litt alkohyler, men usikker:S

    SvarSlett
  6. Den blåe va finest, men du va finere i fargen orange, så ta den;) hihi<3

    SvarSlett
  7. tycker den korallfärgade :)

    SvarSlett
  8. haha hadde gjort det samme med noor og benniz, men jeg hadde adda en liten klaps på paradiserompa til noor! hoho:)

    SvarSlett