tirsdag 26. mai 2009

Jeg har bestemt meg for å blogge på norsk!

Da har jeg laga meg enda en blog, sånn at jeg kan skrive på norsk til dere istedet! Fordi det er mye enklere for meg å uttrykke seg da:P Så vil jeg selvfølgelig at min kjære mor skal og bestemor skal kunne lese litt om hvordan jeg har det, i og med at engelsken dems ikke er helt fungerende disse dager! ;D Ingen fornærmelse altså!

Jeg tenkte at dere får følge meg til Japan via denne bloggen, så får dere fulgt med på livet mitt der. Jeg har planer om å kjøpe meg et videokamera så jeg kan drive med litt videoblogging der borte også! Så er det jo nesten som om jeg er hjemme likevel! ;D

Nå sitter jeg altså hjemme i sofaen og innhenter meg etter å ha jobbet ute i pissregn! Jeg tror ikke jeg kan påstå at det var det morsomste jeg har gjort på jobben min. Jeg ble plassert, sammen med Pia, i kledd plakater med Red Bull reklame på. Så måtte vi gå rundt på majorstua og hyle til random forbipasserende at: "red bull er nå kommet til 7-eleven!" Morro, ne? Det var generelt ganske pinlig i starten men så ble vi litt mer vant til det da, ettersom vi måtte gå der i litt over 3 timer. Et annet redbull team joinet oss, fordi de ble sendt vekk fra den andre de var på fordi de hadde brukt roperten for mye. Så da var vi fire stykk som stod å gaula om redbull.
Så etter 1,5 timer holdt ikke papp plakatene lengre. De rakna og falt sammen. Veldig morro!

Jeg og Ole var ute i parken i går og solte oss! Det var herlich! Er jo fantastisk å bo her i Oslo, sammenligna med Tromsø. Så kom kvelden, og jeg ser ut som en tomat! Er knall rød, og det sviiiiiir. Men sånn er det vel når jeg ikke tar meg tida til å bruke solkrem. Flinke meg.


På torsdag... Har jeg japansk eksamen, skriftlig. Og alikevel sitter jeg her og blogger til mine kjære venner istedet! Akkurat nå driver Olemann å lager middag til meg. Han er så snill! Veldig snilt gjort av han. han skulle jo egentlig gjøre det så jeg kunne lese til eksamen, men det endte jo opp med at jeg blogga istedet. Har tenkt på det i noen dager nå, så da ble det i dag. Jeg har jo likevel øvd ganske mye til denne eksamen, så tror det går bra. Jeg bare lar det gå litt utover antall timer søvn i stedet!

Jeg er ikke helt i form om dagene, men jeg aner ikke hvorfor. Sikkert en sjelden sykdom som ingen andre i hele verden har, og jeg skal dø om noen dager eller noe. Det starta for kanskje en uke siden, da jeg og Ole var ute og jogga vekk litt fett til sommern. Jeg får kronisk sting, iallefall tror jeg det er sting da. Hele tida, når jeg løper. (Ole sier jeg ikke kan få kronisk noe, det tror jeg ikke på!:P) Så etter den dagen, da vi var å jogga, så får jeg sting (?) når jeg går. Så jeg er nødt til å gå rundt som en gammling, med små museskritt for å i det hele tatt greie å puste. Aner ikke hva jeg har gjort?! Jeg bare ser kiloene renner på meg nå som jeg ikke får trent. Får bare løpe de av meg etter at har gjort unna eksamen. Jeg velger å tro at det er eksamens nerver som sliter på meg nå. Gleder meg til å få det unna!
I tillegg til det her da, så ble jeg kjempe dårlig i går kveld. Svimmel, kvalm og hadde lyst å kaste opp! Så jeg var bare nødt til å gå å legge meg og sove. Har vært bedre i dag, men er fremdeles kjempe rar. Og nei mamma, jeg er ikke gravid :P

Så... Jeg har planer om å være flink å oppdatere denne bloggen da! ;D Løv you guys!:D


Maten Ole laga til oss, så grisa han litt!:P Ble litt sinna...

5 kommentarer:

  1. Heeeei pusi...dettte trur æ e en go ide! Så slepp du å blande alle ting sammen. :)

    Menne kor rø du blei! Ikkje bra neineinei. Masssssssssse fuktighetskrem! E du bedre i formen no da? Du vet jo ka du må gjøre når du bekymre dæ...tøff i tryne ja men æ vet. Dåktermannen! Ikkje gå å plage sant. Vesst du dør så må æ gråte. Bøttevis. Å her e d vått nok.

    Vått å hærsli. Ikkje særli varmt. Å overførsvømmelse på jobb. Men æ e litt glaere no, har vært å skutt lamme han lillemagnus. :) Æ drikk te å spis kveitebolla. Savne dæ. *klæmmmmmmmepå*

    SvarSlett
  2. hei TÆÆÆÆÆN! eller solbrent..:p

    SvarSlett