søndag 31. mai 2009

Hjemme fra Bææææææærgen!









Hallo på dere!
Det er søndag og 24 grader i Osloby! Er det ikke hææærlig? dette er en overvarm nordnorsk sommerdag! Jeg har smurt meg med solfaktor 20 og har fått litt farge. Tror ikke jeg er solbrent, det gjenstår å se. Litt på skuldrene eneste!

Iallefall, turen til Bergen, som jeg skal gjøre generelt kort, var helt ok. Jeg satt 8 timer i bil, og leste masse japansk gramatikk som jeg nå har glemt! Det var ganske slitsomt å sitte 8 timer i en bil men i det minste får jeg betalt for det! :)
Da vi kom frem til Bergen sjekka vi inn på Thon Hotel. Greit hotell, så gikk jeg for å ordne meg å spise med Greg, for Sara, hun andre som var med skulle møte en venninne. Da jeg hadde fiksa meg og alt, og møtte Greg, så skulle han visst møte noen venner, så da ble det ikke noe av det. Endte opp med å spise Fish and Chips, for en billig penge og gikk til hotellet igjen.
Så var det rett opp klokken halv sju og spise frokost og ordne seg! Så Lørdagen gikk i et kjør den også! Ingenting å si om den. Det lille jeg så av Bergen var vel ok!

På en annen side, bilturen til og fra Bergen var fantastisk. Eller skal jeg si naturen var fantastisk. Hele tiden var det et eller annet å se, masse gamle stabburs hus osv. Ante ikke at det var så mye av det. Tok hundre tusen bilder gjennom bilvinduet!

Det var ufattelig godt å komme hjem! Er lykkelig for det! Ole hadde rydda HELE leiligheta. Var helt fantastisk å komme hjem til en shina leilighet!

I dag har jeg, Ole og Karoline vært i parken og solt oss! det var hæææærlig! Vi kosa oss skikkelig i det fine været! Vi spiste faktisk en is!:D
Vi satt vel egentlig bare å prata skjit i parken! Alt fra epilatormaskin til russere!
Her er meg før vi gikk ut i sola. Lært Olemann litt om kamera og fokusering osv:D
OMG! Sjekk asiateren!!

Oh my! We are so hawt! XD
Brun vs HVIT SOM FAEN!!!
Karoline viser kunsten av å spise en solsmelta fox! :P Jada, vi er så søte så søte! Men la meg bli bruuuuuun så jeg slipper å se ut som dræt!


I kveld går turen til Mats... Så jeg er i ferd med å komme meg ut av leiligheta å starte den kjedelig t-bane reisen dit O.o

Håper dere alle har hatt en fiiiin helg! :D

5 kommentarer:

  1. Som kollega av kaldt klima kan jeg bare skrive under på at sommer i syden (les. sørnorge) er awsome!

    Jeg har fått en knallfin rødfarge på hele ryggen i dag.. solfaktor er for pyser.

    Forøvrig er du en feigis som poster lettkledde bilder av deg og venninner.. tenk om jeg skulle gjøre det... da hadde jeg fått mange lesere da.. ;)

    SvarSlett
  2. Haha! NOE må jeg jo gjøre for at kompisene mine skal i det hele tatt orke å lese bloggene mine, ikke sant?:P

    SvarSlett
  3. Grett at æ fikk være der live å nyte utsikten, men e godt å komme hit å få highlights også :) Men helt klart en bonus med fine bilda å titte på ellers og ^^

    SvarSlett
  4. Ja her va d jo provokasjona så d holder! lol No kom sola nettopp fram i sånn ca. 25 minutta så æ skyndta mæ ut en tur m han Aron! 4 grader e ikkje på langt nær nok men æ vet no kor æ bor å d e ikkje førr at d e så fint vær! Å så kvit e du no egentli ikkje. Husk Blenda.

    SvarSlett
  5. Haha, Liv:D jaaa, det bærer ut i sola nå med en gang!:D:D Jeg savner deg! Får håpe det blir hott i nord!:D

    SvarSlett