fredag 29. mai 2009

Klassefest og eksamen!


God morgen søtinger!
I går hadde jeg Japansk skriftlig eksamen! Det gikk egentlig strålende, trooor jeg! Jeg vet at til nå har jeg 3 feil, en usikker feil og 2 slurve feiler. Men hva kan jeg vel gjøre med det? Det irriterer meg grenseløst menneh.. det er ikke som om jeg får gjort noe med det nå da!
Jeg brukte 2 timer på eksamen og raste vel egentlig gjennom den. Jeg tror det jeg får mest feil på er å oversette fra Japansk til Norsk! Det er ikke en enkel sak! Man må nemmlig skrive heeeelt elendig norsk for at det skal gi mening på japansk, om dere skjønner hva jeg mener. Så hvis du skriver for god norsk, da risikerer du faktisk å få feil! OMG!
Uanz, på stilen skrev jeg en historie om da jeg og Ole var i kyoto. I starten var alt som jeg skrev sant, men mot slutten ble det bare bullshit, der jeg dikta opp at det plutselig begynte å regne og at ole så ut som en elv ( kawa mitai desu), grunna regnet:P Haha. Jeg prøvde bare få inn mest mulig gramatikk!

Så var det rett hjem etter eksamen, spise og sette i gang å ordne seg til klassefesten! Som forsåvidt var utrolig morro! Vi starta med å spise tonkatsu, sushi, kurake og yakitori. Super duper godt! Alle var fornøyde med det! Vi satte i gang å drikke klokken 5, suverent! Men jeg prøvde å være litt rolig for min egen del. Så konverserte vi litt med lærerne og etterhvert som tiden gikk ble vi alle mer og mer fulle. Som endte opp med at jeg gikk bort til lærerene og undersøkte livshistorien til alle 3. Alle har 2 barn, og alle har ett barn som er like gammel som meg, så det er jo litt morro. Og ettersom jeg vet hvor alle lærerne bor nå, skal jeg stalke dem!

Steffen er lut som faen! Han tror han er så good looking at man ikke kan ta bilde av han:P "får ikke ta bilde av ansiktet mitt uten å betale, ollø!"
lærerne våre! søte søte.
Jaaa.. den greia her er 3 liter!
Tomoko sensei sa at neste fredag skal hun ha fest hjemme hos seg. Men gjett hva? Jeg har jobb i Bergen neste helg også! Så jeg får vel ikke dratt! Hva skal jeg gjøre med det? Jo jeg har en plan, jeg drar til lærern en annen dag! :D Hun er sikkert driiit lei meg nå.



Tilbake til festen... Folk rappa, spydde og lo. Karoline ble litt full, og det var lenge siden sist. Så vi ble alle lykkelige! Og Benedicte er så søt! <3 Alle hadde en good time! Så da klokka var 10 var desverre dagen over, eller lokalet iallefall. Så tvang jeg en japansk fyr å bli med oss ut på byen! Men så kom problemet da vi gikk på 3 forskjellige usteder vi ikke kom inn på fordi ei som var med var for lita, og det kosta penger. Og jeg er gjerrig når det kommer til penger ute på byen, så det orket jeg ikke! Derfor endte det opp med at jeg stakk fra alle sammen, jeg hadde super vondt i beina. Men det er ikke rart med de høye japan skoene mine!:P
Så kom jeg hjem til Ole og prata om alt og ingenting, the end of story!

Så nå sitter jeg her da.. Skulle egentlig sittet i bilen til Bergen, men Greg sa at jeg trengte ikke komme før 11. Derfor er det likeså greit å lage et lite innlegg til dere her! Håper jeg får sett mye av bergen by! :D

Og ja, det ble den rosaorange kjolen. Glemte akkurat navnet på fargen! Hva heter det igjen? O.o

7 kommentarer:

  1. Naww! Hørtes morosamt ut. ^^ så du er på updatern du da? ble bergen bra? sprøtt at du skulle jobbe så langt unna egentlig? hm... jeg øver til økologitulling. deilig med det fine været i dag, var litt deppa pgra uvant stussing på luggen, så mamma foreslo og legge seg ut i det fine været for å lese, og det synes jeg er en himla god ide, så nå skal jeg ut any second ;) Glad i deg! gleder meg til å se mer av deg snart! (har jo blitt veldig veldig sjelden den siste måneden hvertfall ^^
    Stooor klemme på!
    ps: wow, stor vodka..? hehehe

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en bra fest :) Hvem laga maten? :D Du får nok en A på eksamen, søta! ^^ Jeg hadde eksamen i dag selv, gikk relativt OK. 2 igjen =__= Gimmeh 3 liter vodka a >:3 Søte lærere du har :) Hu til venstre minner meg om hu som underviser japansk på NTNU ^^

    SvarSlett
  3. Melonrosa! :-D

    Du va søøøt i den, høres ut som dåkker hadde d kjæmpearti! Ikkje så arti når folk spyr da spør du mæ. :p Menne...hehehe. Han va vel neppe så vanskeli å tvinge han japanern tenke æ.

    No ska æ spise spaghetti m ketchup førr æ e vææældi fatti. Åsså ska æ byne å hekle skjørt...å d blir så kult at du kommer t å flire dæ ihjæl når du ser d!!!

    SvarSlett
  4. Er du i Bergen? Hva gjør du der? Jeg har ikke penger på kortet, jeg, skjønner du. Men kjoleprøvingen skal la seg ordne:) Skal på shoot i Lørenskog neste helg, yay!

    SvarSlett
  5. Så stilig å se bilder fra festen, virket som dere alle hadde det veldig gøy ^_^

    SvarSlett
  6. Ahh, daså:) Ser den! Jeg skal shoote med Anniken, hun har sendt meg et bilde av et konsept vi har tenkt til å bruke, også hadde hun mange ideer, sa hun:D

    SvarSlett
  7. Gleder meg selv!:) Hihi, gjør det du!

    SvarSlett